15 Luty 2016

Morze możliwości z XPRIMER® - zobacz animację już teraz!

Morze możliwości z XPRIMER® - zobacz animację już teraz!

Nawet najlepiej prosperujące firmy mogą mieć trudności z obsługą coraz większej ilości dokumentów. Rosnąca liczba danych sprawia, że zarządzanie jest coraz bardziej skomplikowane, a tym samym zajmuje znacznie więcej czasu. Utrudnia to lub całkowicie uniemożliwia osiągnięcie założonych celów biznesowych.

XPRIMER® pozwala na eliminację strat dzięki kompleksowemu zarządzaniu obiegiem dokumentów w firmie. Jest odpowiedzią na wiele współczesnych wyzwań stawianych przed firmami.

 

XPRIMER® to m.in.:

  • Zwiększenie wydajności pracy nawet o 20%.
  • Skrócenie czasu obsługi dokumentów nawet o 50%.
  • Uzyskanie pełnego nadzoru nad dokumentami.
  • Obniżenie kosztów oraz poprawa wizerunku i bezpieczeństwa w firmie.
  • Stworzenie centralnego repozytorium, które umożliwi gromadzenie każdego rodzaju dokumentów, zarówno papierowych, jak i elektronicznych.
  • Ujednolicenie procesu obsługi dokumentów przychodzących, jak i wychodzących.
  • Szczegółowe odwzorowanie nawet najbardziej skomplikowanego przepływu informacji w firmie.
  • Możliwość bardzo szybkiej lokalizacji dokumentów. Błyskawiczne odnalezienie zarówno ich wersji elektronicznej, jak i ich fizycznego umiejscowienia w archiwum.
  • Bieżąca kontrola pracowników dzięki wysyłaniu powiadomień o oczekujących, nieobsłużonych dokumentach i braku działań z nimi związanych.
  • Ograniczenie ryzyka zgubienia istotnych dokumentów.
  • Uczestnictwo w obiegu dokumentów za pomocą aplikacji mobilnej oraz z poziomu przeglądarki internetowej.
  • Udoskonalenie komunikacji wewnętrznej.

W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji zachęcamy do kontaktu z naszym specjalistą. Umożliwi to poznanie realnych korzyści, jakie XPRIMER® może przynieść Państwa firmie.

Osoba kontaktowa:

Paweł Pilaszek
Konsultant Biznesowy
Pawel.Pilaszek@simplesoftware.pl
Tel.kom. 662 271 552