25 Lipiec 2016

Solidne fundamenty w Sinevia dzięki XPRIMER®

Solidne fundamenty w Sinevia dzięki XPRIMER®

Sinevia wkrótce dołączy do grona użytkowników platformy XPRIMER. Niezmiernie nam miło, że firma zdecydowała się na wykorzystanie aż 4 jej modułów – CRM, ECM, HRM i HCM.

 

Pozwolą one na kompleksowe udoskonalenie zarówno procesów wewnętrznych, jak i zewnętrznych firmy. Komunikacja w Sinevia stanie się bardziej efektywna a odnalezienie istotnego dokumentu nie będzie stanowiło żadnego wyzwania. Harmonogramy będą coraz doskonalsze, natomiast większa dbałość o rozwój pracowników przyczyni się do zwiększenia konkurencyjności firmy na rynku.

XPRIMER umożliwi osiągnięcie, takich korzyści jak:

  • Usprawnienie komunikacji wewnętrznej dzięki dostępowi do aktualnych danych i możliwości śledzenia postępów realizacji konkretnych zadań.
  • Poprawę jakości i czasu tworzonych harmonogramów. Będą one na bieżąco weryfikowane z kodeksem pracy oraz regulaminami wewnętrznymi.
  • Ograniczenie liczby nadgodzin przy równoczesnym zwiększeniu efektywności pracy zespołu firmy.
  • Udoskonalenie przepływu informacji dzięki wprowadzeniu elektronicznego obiegu dokumentów.
  • Minimalizacja ryzyka zgubienia ważnych dokumentów lub długiego czasu ich lokalizacji.
  • Usystematyzowanie pracy handlowców oraz kontaktów z potencjalnymi, jak i stałymi klientami.

Sinevia jest firmą świadczącą usługi ogólnobudowlane, utrzymania czystości oraz zarządzania systemami ciepłowniczymi. W swoich realizacjach główny nacisk stawia na wysoką jakość. Do tej pory zrealizowała ponad 200 inwestycji. Sinevia jest lauretem wielu prestiżowych nagród, poświadczających jej konkurencyjną pozycję na polskim rynku. Wśród nich należy wymienić: Medal Polskiej Przedsiębiorczości, Orły Polskiej Przedsiębiorczości czy Przedsiębiorstwo Fair Play. 

Tagi

xprimer