17 Luty 2017

XPRIMER 3.0 – odnieś sukces z jego nowymi możliwościami

XPRIMER 3.0 – odnieś sukces z jego nowymi możliwościami

Współcześnie coraz większe znaczenie zyskują wyspecjalizowane systemy wspierające kompleksowe zarządzanie firmą. Wymaga się od nich przede wszystkim jednego – zwiększenia efektywności poszczególnych procesów biznesowych.

 

A co za tym idzie, jak najbardziej elastycznej struktury. Tego, żeby wybrany system odpowiadał potrzebom firmy nie tylko „tu i teraz”, ale i w przyszłości. Właśnie z takiego założenia wychodzą nasi specjaliści udoskonalając platformę komunikacyjną XPRIMER i rozszerzając ją o coraz to nowsze funkcjonalności.

XPRIMER 3.0 to:

  • Całkowicie nowy interfejs użytkownika i szerokie możliwości jego personalizacji.
  • Usprawnienie komunikacji wewnętrznej dzięki wprowadzeniu tablicy oraz uproszczeniu sposobu dodawania konkretnych osób (lub ich grup) do dyskusji.
  • Przyspieszenie procesu znajdowania informacji dzięki wbudowanej wyszukiwarce.
  • Dodanie nowych funkcji w wersji mobilnej aplikacji.
  • Rozbudowanie możliwości wersjonowania dokumentów oraz obsługi szablonów.
  • Wsparcie w prowadzeniu kampanii marketingowych.
  • Wprowadzenie wielu udoskonaleń w module HRM.
  • Dystrybucja PIT-11.
  • … i znacznie więcej.

Zachęcamy do zapoznania się z najważniejszymi zmianami!

XPRIMER 3.0 - nowe możliwości

Tagi

xprimer