XPRIMER.CRM wspiera szeroki wachlarz działań sprzedażowych - od wsparcia kampanii marketingowych i pierwszych indywidualnych kontaktów, poprzez proces handlowy, uzyskanie zamówień i śledzenie ich realizacji, aż po obsługę posprzedażną i serwis.

 

 

Oprogramowanie XPRIMER.CRM łączy wieloletnie doświadczenie biznesowe naszej firmy z nowoczesną, innowacyjną technologią. Stawiamy do Państwa dyspozycji  oprogramowanie XPRIMER.CRM, które będąc elementem  platformy XPRIMER łączy zalety oprogramowania standardowego i dedykowanego, umożliwiając realizację indywidualnych projektów w przystępnych kosztach.

 

Wprowadzenie

Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) to pojęcia ogólnie znane, definiujące filozofię współpracy z klientami w oparciu o wartość dodaną dostawcy, która skutkuje większą lojalnością i wyższym udziałem w portfelu zakupowym. SIMPLE Sp. z o.o. należy do podmiotów o najdłuższym doświadczeniu wdrożeniowym w dziedzinie systemów CRM, wyróżnianych wielokrotnie za przeprowadzone, dedykowane projekty. Specjalizujemy się w obsłudze klientów, których wymagania są wyższe niż standardowe. Wieloletnie doświadczenie  wdrożeniowe przekonało nas, że systemy CRM, służące wsparciu obsługi klientów, wykraczają poza granice działu handlowego.

Unikalną, niespotykaną cechą, wyróżniającą oprogramowania XPRIMER na tle konkurencji, jest łatwość rozszerzania funkcjonalności oprogramowania, a w rezultacie możliwość wsparcia obszarów kluczowych dla zadowolenia klienta, nawet jeśli dotyczą one projektowania, logistyki czy produkcji.

 

Korzyści z zastosowania XPRIMER.CRM

XPRIMER.CRM umożliwia osiąganie szeregu korzyści, wśród których wymienić należy:

  • Wyższa trafność dostosowania oferty do oczekiwań klientów, wraz z przeprowadzeniem segmentacji klientów, asortymentu, branż, regionów pod względem rentowności i obrotów;
  • Wzrost lojalności klientów skutkujący wzrostem udziału w zakupach, w tym poprzez efektywne wykorzystanie szans sprzedaży związanych z poszerzeniem asortymentu;
  • Zmniejszenie ryzyka handlowego dzięki ciągłemu monitoringowi kondycji klientów i ich otoczenia, z wykorzystaniem analizy lejka sprzedaży i kontroli budżetowej;
  • Wzrost skuteczności kampanii marketingowych i działań handlowych, wraz z identyfikacją najlepszych źródeł pozyskiwania klientów;
  • Obniżenie kosztów finansowych sprzedaży poprzez redukcję kosztów komunikacji, kontrolę celowości wykorzystania samochodów służbowych czy zestawów promocyjnych, eliminację dublowania czynności;
  • Obniżenie kosztów finansowych sprzedaży poprzez segmentację klientów, asortymentu, branż i regionów pod względem rentowności i obrotu – kryteria zysku i obrotu – z wykorzystaniem wbudowanych narzędzi OLAP;
  • Wsparcie wewnętrznych procesów logistycznych mających bezpośredni wpływ na wynik sprzedaży, z wykorzystaniem elementów obiegu dokumentów i zadań;
  • Redukcję kosztów serwisu i obsługi reklamacji, poprzez gromadzenie bazy wiedzy zmniejszającej koszty diagnozy i naprawy, sprawiedliwy podział pracy i ocenę efektywności pracowników serwisu, uszczelnienie obiegu materiałów serwisowych i narzędzi;
  • Zmniejszenie negatywnych skutków fluktuacji personelu handlowego poprzez zmniejszenie ryzyka utraty wiedzy oraz skrócenie czasu wdrożenia nowych handlowców;
  • Zmniejszenie kosztów obsługi systemu zarządzania jakością poprzez eliminację części wymaganych czynności na rzecz ich automatyzacji w systemie informatycznym;
  • Poprawa jakości pracy personelu handlowego, uproszczenie procedur, ułatwienie komunikacji.

 

Funkcjonalność XPRIMER.CRM

Oprogramowanie XPRIMER.CRM to aplikacja w pełni internetowa, co ułatwia jej wykorzystanie zarówno stacjonarnie jak i mobilnie, niezależnie od posiadanego urządzenia – wystarczy dostęp do Internetu i przeglądarka.

Funkcjonalność standardowa oprogramowania obejmuje następujące obszary:

Obsługa procesu ofertowego

  • Kampania marketingowa,
  • Contact manager,
  • Definicja i obsługa scenariuszy ofertowych,
  • Baza podmiotów i osób kontaktowych,
  • Baza kontaktów,
  • Baza zadań handlowych,
  • Przypomnienia,
  • Integracja z pocztą e-mail,
  • Obsługa załączników,
  • Współdzielone terminarze.

Obsługa sprzedaży

  • Informacje o saldzie i dyscyplinie płatniczej,
  • Historia zamówień,
  • Obsługa cenników,
  • Obsługa umów,
  • Repozytorium dokumentów,
  • Budżetowanie i kontrola budżetowa,
  • Automatyzacja procesu fakturowania,
  • Integracja z systemami ERP, WMS, call-center, sklepem internetowym i innymi.

Serwis

  • Baza wiedzy,
  • Obsługa zgłoszeń,
  • Rejestr części zamiennych i wypożyczonych,
  • Terminarz prac serwisowych.

Analizy

  • Środowisko OLAP,
  • Integracja z Excel.

Budowę systemu CRM naszego autorstwa wyróżnia niezwykle elastyczna struktura. Uprawniony użytkownik może samodzielnie definiować własne zadania, scenariusze działań z podziałem na etapy, zdefiniować przypomnienia, przyporządkować zasoby, zaplanować przyszłe działania z wykorzystaniem terminarzy.

XPRIMER.CRM jest rozwiązaniem pozwalającym na definiowanie własnych widoków (interfejsów) umożliwiających zgromadzenie na jednym ekranie wszystkich najczęściej używanych przez użytkownika funkcji.

XPRIMER.CRM wyposażono w zaawansowane mechanizmy obsługi obiegu dokumentów. Wymieniane dokumenty, zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne, są przechowywane w bazie i udostępniane uprawnionym użytkownikom, z zachowaniem kontekstu sprawy, zadania, klienta, wykonawcy itp. 

 

Rozwiązania dedykowane branżom

W oparciu o oprogramowanie CRM autorstwa naszej firmy przeprowadziliśmy szereg wdrożeń w przedsiębiorstwach w następujących branżach:

  • Handel hurtowy i dystrybucja B2B,
  • Produkcja,
  • Ochrona mienia,
  • Usługi finansowe,
  • Wydawnictwa i poligrafia,
  • Budownictwo i działalność developerska,
  • Sprzedaż internetowa B2C.

 

Zapraszamy serdecznie do kontaktu i szerszego zapoznania się z naszymi kompetencjami i oprogramowaniem XPRIMER.